This webinar is in Danish.
På webinaret stiller vi skarpt på rejsen mod et stærkere og mere strategisk funderet employer brand. Ikke blot i teorien — men også i praksis. Gennem udvalgte cases får du blandt andet svar på spørgsmål som: Hvorfor bør du arbejde strategisk med dit employer brand? Hvordan skaber employer branding værdi på bundlinjen? Hvordan griber du processen an? Hvordan definerer du kernen i jeres sammenhængs- og tiltrækningskraft? Og hvordan sikrer du commitment i hele organisationen?
Primære takeaways
— Derfor skal du arbejde strategisk med dit employer brand
— Konkrete råd til at bygge et stærkt employer brand
— Indsigt i employer value propositions og employer promise
— Idéer til at booste dit employer brand — uanset budget
— Inspiration fra en række hands-on kundecases
Oplægsholder
Karim Frølund, Brand Director & Partner, Pravda.
Med en række internationale brand-awards i ryggen og senest ni års erfaring hos Pravda, hjælper Karim hver dag virksomheder med at sætte retning mod en stærkere position i markedet — også inden for employer branding. Karim har blandt andet været med til at udvikle BESTSELLER’s employer brand.
Målgruppe
Webinaret henvender sig til beslutningstagere og udførende, der arbejder med eller er nysgerrige efter at vide mere om employer branding. Din rolle er formentligt inden for HR, marketing eller kommunikation.
Besøg også vores Employer Branding Hub her