
Hvorfor skal du investere i branding?
I mine 20+ år i branchen har jeg endnu aldrig oplevet nogen, der har investeret i branding og tabt på det.
Kan jeg bevise det? Ja og nej. For selvom et stærkt brand letter dit salg og løfter selvforståelsen, så kan skarp positionering, vindende budskaber og et autentisk udtryk, være svære at sætte præcise tal på.
Til gengæld ser jeg gang på gang, den pris, virksomheder betaler for ikke at have dem. Og dét har ingen råd til.
Som CEO og partner i B2B brandbureauet Pravda hjælper jeg ambitiøse virksomheder, scaleups og internationale koncerner med at skabe en strategisk funderet brandposition, der kobler kultur, fortælling og forretning tættere sammen – så branding også kan ses på bundlinjen.
Og – som jeg råber fra alle de ølkasser, jeg kan komme i nærheden af – så er vi beriget med de rareste kreative fra allerøverste hylde til at få matemagien til at ske.
Min erfaring i meget korte træk
— 20+ års erfaring som CEO og forretningsrådgiver
— Pivstolt leder og dedikeret bestyrelsesmedlem
— Meningsmenneske og holdningshaver på diverse platforme og medier
— Oplægsholder, mentor og jurymedlem i Danish Digital Awards
— 11 Red Dot Design Awards i bæltet sammen med Pravda
— Fire gange nomineret til The M List / De 200 mest markante profiler inden for marketing, tech, kommunikation og media
Står I fint dér – eller skal vi tage en snak?
Kortene på bordet: jeg holder ikke møder for netværkets skyld. Men er du CMO, ejer el.lign. en virksomhed, der gerne vil rykke sig og har brug for en erfaren samarbejdspartner med blik for både strategi og gennemslagskraft – så er jeg klar.
Ræk ud her!